Вы находитесь на странице: 1из 16

n ao ms llega el final del verano y con l nuestras fiestas de septiembre.

De nuevo me dirijo a todos con la ilusin de que el programa de actos que hemos preparado sea de vuestro agrado y sirva para que al menos durante esta semana nos olvidemos todos de los problemas y dediquemos unos das al ocio, la diversin y a disfrutar de nuestras tradiciones y costumbres. Benicssim vuelve a engalanarse para vivir una nueva edicin de los festejos en honor a Santo Toms y otra vez ser para mi un orgullo compartir estos momentos con vosotros.

n any ms arriba el final de lestiu i, amb ell, les nostres festes de setembre. De nou em dirigisc a tothom amb la illusi que el programa dactes que hem preparat siga del vostre grat i servisca perqu almenys durant aquesta setmana ens oblidem tots dels problemes i dediquem uns dies a lesplai, la diversi i a disfrutar de les nostres tradicions i els nostres costums. Benicssim torna a enganalar-se per a viure una nova edici de les festes en honor a sant Toms, i altra vegada ser per a mi un orgull compartir eixos moments amb vosaltres.

Las fiestas de Santo Toms marcan el principio del otoo, un otoo que en Benicssim se caracteriza por la vuelta a la normalidad despus de un intenso verano. Este ao lo ha sido, con una oferta turstica de primera calidad que ha servido para consolidar nuestro municipio como uno de los principales referentes del turismo nacional e internacional. Ahora, nuestras fiestas patronales despedirn a los miles de visitantes que han venido a Benicssim y que han encontrado un lugar hospitalario, abierto y amable, que cierra el mes de septiembre con unas fiestas que reconocen nuestra historia y nuestra cultura. La concejala de Fiestas ha hecho un buen trabajo gracias a la ayuda de colaboradores, asociaciones y colectivos de Benicssim que se han prestado a colaborar con nosotros. Permitidme que les d las gracias, al igual que a nuestra reina y damas, por el esfuerzo que han realizado y que toma forma con esta programacin de actos, en el que entre otras novedades, tendremos el castillo de fuegos artificiales acutico en el marco perfecto de nuestro nuevo anfiteatro del Torren. La plvora y el mar se darn la mano en el Torren de Benicssim, uno de nuestras principales seas de identidad. Os animo a salir a la calle y vivir la fiesta, nuestra fiesta, con la mxima intensidad. Como alcaldesa, se es mi principal deseo. Yo tambin lo har. No hay para mi mayor orgullo que celebrar un ao ms nuestras tradiciones, lo que mejor nos identifica como pueblo l

Les festes de Sant Toms marquen el principi de la tardor, un tardor que a Benicssim es caracteritza per la tornada a la normalitat desprs dun intens estiu. Enguany ho ha sigut, amb una oferta turstica de primera qualitat que ha servit per a consolidar el nostre municipi com un dels principals referents del turisme nacional i internacional. Ara les nostres festes patronals acomiadaran els milers de visitants que han vingut a Benicssim i que han trobat un lloc hospitalari, obert i amable, que tanca el mes de setembre amb unes festes que reconeixen la nostra histria i la nostra cultura. La regidoria de Festes ha fet una bona faena grcies a lajuda de collaboradors, associacions i collectius de Benicssim que shan prestat a collaborar amb nosaltres. Permeteu-me que els done les grcies, igual que a la nostra reina i dames, per lesfor que han fet i que pren forma amb aquesta programaci dactes. Entre altres novetats, tindrem el castell de focs artificials aqutic en el marc perfecte del nostre nou amfiteatre de la Torre. La plvora i la mar es donaran la m a la Torre de Benicssim, un dels nostres principals senyals didentitat. Vos anime a eixir al carrer i viure la festa, la nostra festa, amb la mxima intensitat. Com a alcaldessa, eixe s el meu principal desig. Jo tamb ho far. No hi ha per a mi orgull ms gran que celebrar un any ms les nostres tradicions, que sn el que millor ens identifica com a poble l

SUSANA MARQUS ESCON


Alcaldesa de Benicssim

BEATRIZ CRISTIANA BOTAS

CANDELA GARCA BERNAT

CARMEN FERRARA GARCA

MARA JOS MORENO

SOFA REALI BERNAT

Queridos vecinos y vecinas de Benicassim: Me gustara invitaros a las fiestas de Septiembre en honor a Santo Toms de Villanueva y que disfruteis y participeis de las diversas actividades, pasacalles y msica con la misma ilusin que mis Damas y yo. Sobretodo animar a todos los nios a participar de las actividades pensadas para nosotros. Es un orgullo representar al pueblo de Benicassim y que estos das de fiestas sean inolvidables. Felices Fiestas

Benvolguts vens i venes de Benicssim: Magradaria convidar-vos a les festes de setembre en honor a sant Toms de Villanueva, i que xaleu i participeu en les diverses activitats, cercaviles i msica amb la mateixa illusi que les meues dames i jo. Sobretot anime tots els xiquets a participar en les activitats pensades per a nosaltres. s un orgull representar el poble de Benicssim; espere que estos dies de festes siguen inoblidables. Bones festes!

SARA FERRANDO DIANA


Reina Infantil

DAMAS INFANTILES
4

San
FIESTAS

o oms de Villanueva

San
FESTES

2012

de Villanueva

oms
2012

viernes

14

divendres

14

12

14 18 19

20

20 20.30

21 22.30 22.30 23.30 00

Inauguracin Exposicin de fotos antiguas de la cosecha de uva y del cultivo del arroz en la Garrofera. Organiza: Asociacin de Jubilados y Pensionistas La Garrofera. Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. Apertura del Recinto de Fiestas. Pasacalle de Reina, Damas Infantiles y Autoridades por Calle Santo Toms hasta Plaza Les Corts Valencianes. Solemne Acto de Presentacin de Reina y Damas Infantiles en Plaza de Les Corts Valencianes. En la Plaza Los Dolores Actuacin musical organizado por Fraguel rock. Nits en Acstic Actuacin en la Plaza Constitucin de los grupos The veterans y L-funk, organizado por Cervecera El Campanar. Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. En la Plaza Los Dolores Actuacin musical organizado por Fraguel rock. Cine en El Teatro Municipal. El Skylab. Comedia. Actuacin musical en Travesura. Disco mvil en el Recinto Ferial (Patrocina Discoteca Harlem).

12

14 18 19

20

20 20.30

21 22.30 22.30 23.30 00

Inauguraci de lexposici de fotos antigues de la verema i del cultiu de larrs en La Garrofera. Organitzada per lAssociaci de Jubilats i Pensionistes La Garrofera. Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. Obertura del recinte de festes. Cercavila de reina, dames infantils i autoritats pel carrer Sant Toms fins a la plaa de les Corts Valencianes. Solemne acte de presentaci de la reina i les dames infantils a la plaa de les Corts Valencianes. En la Plaa Els Dolors Actuaci musical organitzat per Fraguel rock. Nits en Acstic Actuaci a la plaa de la Constituci dels grups The Veterans i L-funk, organitzat per Cerveseria El Campanar. Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. En la Plaa Els Dolors Actuaci musical organitzat per Fraguel rock. Cinema al Teatre Municipal. El Skylab. Comdia. Actuaci musical en Travesura. Discombil al recinte de festes (patrocina Discoteca Harlem).

sbado

15

dissabte

15

10

Exhibicin de las escuelas castellonenses de ciclismo. Organiza Pea ciclista de Benicassim. 11 Visita de la Reina y Damas Infantiles al Recinto Ferial. 11 Parque Infantil en el Recinto Ferial. 11 Exposicin de fotos antiguas de la cosecha de uva y del cultivo del arroz en la Garrofera. Organizado por la Asociacin de Jubilados y Pensionistas La Garrofera. 12 Plant de Gigantes y Cabezudos en el Recinto Ferial. Participan varias agrupacionesl as de Godella, Burriana, Vinaroz, Almazora, Benicarl, Beniarres, Mora la nova, El Corpus de Castelln, Alcora, La Vall DUixo, Alcala de Xivert, Benicassim, els dolainers i tabaleters de Benicassim, organizado por la Associaci de Gigantes y Cabezudos de Benicssim. 14 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 17 Parque Infantil Recinto Ferial. 17 Campeonato local de futbol 7 Benfico en el Campo de Carrerasa. Los participantes debern aportar individualmente un alimento de primera necesidad o colectivamente alimentos por valor de unos 20 que posteriormente sern donados a alguna asociacin benefica. Los alimentos que podeis aportar son arroz, pasta, legumbres, harina, aceite, leche, conservas enlatadas y /o similares. La aportacin de gente que no juegue, tales como vecinos, negocios, asociaciones y empresas ser ms que bienvenida y agradecida por mucha gente. 18 Inauguracin y Exposicin de pintura al leo en el Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. 18.30 Inauguracin y Exposicin de dibujo y pintura, Pinturas Galindo Benicassim en el Teatro Municipal.

10

Exhibici de les escoles castellonenques de ciclisme. Organitza la Penya Ciclista de Benicassim. 11 Visita de la reina i les dames infantils al recinte de festes. 11 Parc infantil al recinte de festes. 11 Exposici de fotos antigues de la verema i del cultiu de larrs a La Garrofera. Organitzada per lAssociaci de Jubilats i Pensionistes La Garrofera. 12 Plantada de gegants i cabuts al recinte de festes. Hi participen les agrupacions de Godella, Borriana, Vinars, Almassora, Benicarl, Beniarres, Mora la nova, El Corpus de Castell, LAlcora, La Vall DUixo, Alcala de Xivert, Benicassim, el dolainers i tabaleters de Benicassim, organitzat per lAssociaci de Gegants i Cabuts de Benicssim. 14 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 17 Parc infantil al recinte de festes. 17 Campionat local de futbol-7 benfic al camp de la Carrerassa. Els participants hauran daportar individualment un aliment de primera necessitat o col.lectivament aliments per valor duns 20 que posteriorment seran donats a alguna associaci benfica. Els aliments que podeu aportar sn arrs, pasta, llegums, farina, oli, llet, conserves en llanda o pot i semblants. Laportaci de gent que no jugue, com ara vens, negocis, associacions i empreses ser ms que benvinguda i agrada per molta gent. 18 Inauguraci i exposici de pintura a loli al Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. 18.30 Inauguraci i exposici de dibuix i pintura Pintures Galindo Benicssim al Teatre Municipal.

18:30 Pasacalle de Gigantes y Cabezudos desde el Recinto Ferial hasta la Plaza Les Corts Valencianes por Paseo Prez Bayer, calle Santo Toms y Avda. Castell. A continuacin presentacin de Collas y Baile final de Gigantes. Colabora Associaci de Gegants y Cabuts de Benicssim. 19 Fiesta de la Cerveza en la calle Josep Barber i Cepri organizado por Cervecera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. 20 En la Plaza Los Dolores Actuacin musical organizado por Fraguel rock. 21 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 22 Pasacalle de la Unin Musical alqueriense de Alqueries y Unin Musical Santa Cecilia de Benicasim por Calle Santo Toms y Avda. Castelln hasta la Plaza de Les Corts Valencianes. 22.30 En la Plaza Los Dolores Actuacin de Los Amantes organizado por Fraguel rock. 22:30 Festival de Bandas de Msica con la participacin de la Unin Musical alqueriense de Alqueries y la Unin Musical Santa Cecilia de Benicasim en la Plaza de Les Corts Valencianes. 23 Actuacin del grupo The Veterans en la calle Josep Barber i Cepri organizado por Cervecera Sant Pauli, Acapulpo y Culleretes. 23.30 Actuacin musical en Travesura. 00 Actuacin de la Orquesta Tremenda Band en el Recinto Ferial.

18.30 Cercavila de gegants i cabuts des del recinte de festes fins a la plaa de les Corts Valencianes, pel passeig Prez Baier, carrer Sant Toms i av. Castell. Tot seguit, presentaci de colles i ball final de gegants. Col.labora lAssociaci de Gegants i Cabuts de Benicssim. 19 Festa de la Cervesa al carrer Josep Barber i Cepri organitzat per Cervesera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. 20 En la Plaa Els Dolors Actuaci musical organitzat per Fraguel rock. 21 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 22 Cercavila de la Uni Musical Alquerienca de les Alqueries i la Uni Musical Santa Ceclia de Benicssim carrer Sant Toms i av. Caspel tell fins a la plaa de les Corts Valencianes. 22.30 En la Plaa Els Dolors Actuaci de Los Amantes organitzat per Fraguel rock. 22.30 Festival de Bandes de Msica amb la participaci de la Uni Musical Alquerienca de les Alqueries i la Uni Musical Santa Ceclia de Benicssim a la plaa de les Corts Valencianes. 23 Actuaci del grup The Veterans al carrer Josep Barber i Cepri organitzat per Cervesera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. 23.30 Actuaci musical en Travesura. 00 Actuaci de lOrquestra Tremenda Band al recinte de festes.

10

11

domingo

16

diumenge

16

11

Recepcin a los Mayores de 80 aos por las Autoridades en la Sede de las Amas de Casa Calle Els Dolors, 142. 11 Exposicin de fotos antiguas de la cosecha de uva y del cultivo del arroz en la Garrofera. Organizado por la Asociacin de Jubilados y Pensionistas La Garrofera. 12 Misa en honor a nuestros mayores de 80 aos en la Iglesia Parroquial Santo Toms de Villanueva. 12 Parque Infantil en el Recinto Ferial. 12.30 Concurso infantil de castillos de arena en la playa Almadraba, organizado por Cafetera Jotas. 14 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 14 Comida de Hermandad en honor a nuestros mayores de 80 aos en la sede de la Asociacin de Jubilados y Pensionistas La Garrofera. 18 Parque Infantil en el Recinto Ferial. 18 Exhibicin de clases prcticas por los destacados alumnos de la Escuela taurina de Castelln: Varea, Ivn Jimnez y Pablo Romn con novillos de la Ganadera de Pedro Ventaja de la Senia en el Recinto taurino. 18 Exposicin de pintura al leo en el Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. 18 Exposicin de dibujo y pintura, Pinturas Galindo Benicassim en el Teatro Municipal. 19 Fiesta de la Cerveza en la calle Josep Barber i Cepri organizado por Cervecera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. 19 XIX Festival de Teatro con Buen Humor en el Teatro Municipal con la obra Action Man. 21 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 22.30 Cine en El Teatro Municipal. El Skylab. Comedia. 00 Entrada de toros embolados de la ganadera de Germn Vidal. 00.30 Toro embolado de la ganadera de Germn Vidal.

Recepci als majors de 80 anys per les autoritats a la seu de les mestresses, al carrer dels Dolors, 142. 11 Exposici de fotos antigues de la verema i del cultiu de larrs a La Garrofera. Organitzada per lAssociaci de Jubilats i Pensionistes La Garrofera. 12 Missa en honor als nostres majors de 80 anys a lesglsia parroquial Sant Toms de Villanueva. 12 Parc infantil al recinte de festes. 12.30 Concurs infantil de castells darena a la platja de lAlmadrava, organitzat per Cafeteria Jotas. 14 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 14 Dinar de germanor en honor als nostres majors de 80 anys a la seu de lAssociaci de Jubilats i Pensionistes La Garrofera. 18 Parc Infantil al recinte de festes. 18 Exhibici de classes prctiques pels destacats alumnes de lEscola Taurina de Castell: Varea, Ivn Jimnez i Pablo Romn amb novillos de la ramaderia de Pedro Ventaja, de la Snia, al recinte taur. 18 Exposici de pintura a loli al Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. 18 Exposici de dibuix i pintura Pintures Galindo Benicssim al Teatre Municipal. 19 Festa de la Cervesa al carrer Josep Barber i Cepri organitzat per Cervesera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. 19 XIX Festival de Teatre amb Bon Humor al Teatre Municipal amb lobra Action Man. 21 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 22.30 Cinema al Teatre Municipal. El Skylab. Comdia. 00 Entrada de bous embolats de la ramaderia de Germn Vidal. 00.30 Bou embolat de la ramaderia de Germn Vidal.

11

12

13

lunes

17

dilluns

17

11h

Exposicin de fotos antiguas de la cosecha de uva y del cultivo del arroz en la Garrofera. Organizado por la Asociacin de Jubilados y Pensionistas La Garrofera. 13.30 Encierro y prueba de ganado vacuno de la ganadera de Toms Alejandro Tomaset. 14 Tombet de bou en el Recinto ferial. 14 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 17 XX Carrera de camareros en la Calle Santo Toms. Organizado por Jotas con la colaboracin del Ayuntamiento de Benicassim y y varios establecimientos locales. Primer Premio 500 euros, Segundo Premio 300 euros y Tercer Premio 100 euros, Mejor actuacin femenina 100 euros. 17.30 Vaquillas de la ganadera de Jaime Trrega Lucas con la participacin de la Unin Musical Santa Cecilia. Vaca Caramelera con la colaboracin de Dulcemelo. A la finalizacin Pasacalle de Reina y Damas Infantiles y Peas. 18 Merienda para los asociados de La Garrofera en la Plaza de Las Oliveras y a continuacin Baile. Organizado por Asociacin de Jubilados y Pensionistas La Garrofera. 18 Exposicin de pintura al leo en el Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. 18 Exposicin de dibujo y pintura, Pinturas Galindo Benicassim en el Teatro Municipal. 21 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 21 Cena de sobaquillo en el Recinto Ferial. 22 Disco mvil en el Recinto Ferial. 23 Toro embolado de la ganadera de Toms Alejandro Tomaset.

11

Exposici de fotos antigues de la verema i del cultiu de larrs en La Garrofera. Organitzat per lAssociaci de Jubilats i Pensionistes La Garrofera. 13.30 Entrada i prova de bestiar vaqu de la ramaderia de Toms Alejandro, Tomaset. 14 Tombet de bou al recinte de festes. 14 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 17 XX Carrera de cambrers al carrer Sant Toms. Organitzada per Jotas amb la col.laboraci de lAjuntament de Benicssim i i diversos establiments locals. Primer premi: 500 euros. Segon premi: 300 euros. Tercer premi: 100 euros. Millor actuaci femenina: 100 euros. 17.30 Vaques de la ramaderia de Jaime Trrega, Lucas, amb la participaci de la Uni Musical Santa Ceclia.Vaca Caramelera amb la col.laboraci de Dulcemelo. En acabar, cercavila de la reina i les dames infantils i penyes. 18 Berenar per als associats de La Garrofera a la plaa de les Oliveres, i tot seguit ball. Organitzat per lAssociaci de Jubilats i Pensionistes La Garrofera. 18 Exposici de pintura a loli al Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. 18 Exposici de dibuix i pintura Pintures Galindo Benicssim al Teatre Municipal. 21 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 21 Sopar de paiporta al recinte de festes. 22 Discombil al recinte de festes. 23 Bou embolat de la ramaderia de Toms Alejandro, Tomaset.

14

15

martes

18

dimarts

18

10

12 13.30 14 17.30

18 18 19 20

21 22.30

23 00.30

Jornada de Puertas abiertas del Edificio Carmelitano en conmemoracin de la celebracin de sus 100 Aos desde su puesta en marcha. Visita guiada y degustacin al finalizar. Visita de Reina, Damas y Autoridades al Edificio Carmelitano. Encierro de ganado vacuno de la ganadera de Jaime Trrega Lucas. Jornadas gastronmicas. Vaquillas de la ganadera de Toms Alejandro Tomaset, con la participacin dels Dolainers y Tabaleters. Vaca caramelera con la colaboracin de Dulcemelo. A la finalizacin Pasacalle de Reina y Damas Infantiles y Peas. Exposicin de pintura Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. Exposicin de dibujo y pintura, Pinturas Galindo Benicassim en el Teatro Municipal. Lonja del Mar en Cervecera Gambrinus. Gala de la Lucha contra el cncer en el Teatro Municipal. Entrada gratuita. Organiza Asociacin Espaola contra el Cncer. Colaboran Escuela de danza, Arte Y Gim, Aula Reggia, de Benicssim, ofrecer piezas de Ballet Clsico, Danza Espaola, Flamenco y Danza Moderna (claqu, jazz, hiphop), del programa de su ltimo Festival de Danza "Memoria Azul, Claveles Rojos", que se celebr en el Teatro Municipal en junio, bajo la direccin de Violeta Vidal. Jornadas gastronmicas. Cena Anual de la Asociacin empresarios de hostelera de Benicassim EHOSBE. Con Entrega de Distinciones a los hosteleros del ao. Informacin para inscribirse a travs de Luis Bas y Vicente Pallars. Toro embolado de la ganadera de Jaime Trrega Lucas. Fiesta de los Ritmos, con la actuacin en vivo de Latin Show y la animacin de scar Gavilanez, salsa, merengue; bachata en Pub Magic.

10

12 13.30 14 17.30

18 18 19 20

21 22.30

23 00.30

Jornada de portes obertes de ledifici Carmelit en commemoraci de la celebraci dels 100 anys de la posada en marxa. Visita guiada i tast de degustaci en finalitzar. Visita de la reina, les dames i les autoritats a ledifici Carmelit. Entrada de bestiar vaqu de la ramaderia de Jaime Trrega, Lucas. Jornades gastronmiques. Vaques de la ramaderia de Toms Alejandro, Tomaset, amb la participaci dels dolainers i tabaleters. Vaca Caramelera amb la col.laboraci de Dulcemelo. En acabar, cercavila de la reina i les dames infantils i penyes. Exposici de pintura Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. Exposici de dibuix i pintura Pintures Galindo Benicssim al Teatre Municipal. Llotja del Mar en Cerveseria Gambrinus. Gala de la lluita contra el cncer al Teatre Municipal. Entrada gratuta. Organitza lAssociaci Espanyola contra el Cncer. Collaboren lEscola de dansa, art i gim, Aula Reggia, de Benicssim, oferir peces de ballet clssic, dansa espanyola, flamenc i dansa moderna (claqu, jazz, hiphop), del programa del seu ltim Festival de Dansa, Memria Blava, Clavells Rojos, que es va celebrar al Teatre Municipal al juny, sota la direcci de Violeta Vidal. Jornades gastronmiques. Sopar anual de lAssociaci dEmpresaris dHostaleria de Benicssim EHOSBE. Amb lliurament de distincions als hostalers de lany. Informaci per a inscriures a travs de Luis Bas i Vicente Pallars. Bou embolat de la ramaderia de Jaime Trrega, Lucas. Festa dels Ritmes, amb lactuaci en viu de Latino Show i lanimaci dscar Gavilnez, salsa, merengue, bachata en Pub Magic.

16

17

mircoles

19

dimecres

19

14

Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 14 Paella Monumental en el Recinto Ferial. 17.30 Pasacalle Infantil de disfraces con carrozas, confeti y caramelos desde Recinto Ferial Calle Leopoldo Querol, Plaza de Les Corts Valencianes, por Avda Castelln y Calle Santo Toms hasta el Recinto Ferial. 18 Exposicin de pintura al leo en el Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. 19 Inauguracin en la Sede de las Amas de Casa. Exposicin Fotografa Antigua Infantil de 1 Comunin, organizado por la Asociacin de Amas de casa Santa gueda. 19 Disfruta de la mejor fiesta en Cervecera Gambrinus con Barra libre de Tapas. 19.30 Disco mvil Infantil en el Recinto Ferial. 21 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 21 Cena de sobaquillo en el Recinto Ferial. 22 Disco mvil patrocinada por Discoteca Harlem y Fiesta de la Espuma patrocinada por Discoteca Quattro 40 en el Recinto Ferial. 23 Nits en Acstic. Actuacin de F. J. Silvestre & Charles Band organizado por Bamb Lounge.

14

Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 14 Paella monumental al recinte de festes. 17.30 Cercavila infantil de disfresses amb carrosses, confeti i caramels des del recinte de festes, pel carrer Leopoldo Querol, plaa de les Corts Valencianes, av. Castell i carrer Sant Toms fins al recinte de festes. 18 Exposici de pintura a loli al Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. 19 Inauguraci a la seu de les mestresses. Exposici de fotografia antiga infantil de primera comuni, organitzada per lAssociaci de Mestresses Santa gueda. 19 Disfruta de la millor festa en Cerveseria Gambrinus, amb barra lliure de tapes. 19.30 Discombil infantil al recinte de festes. 21 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 21 Sopar de paiporta al recinte de festes. 22 Discombil patrocinada per Discoteca Harlem i festa de la bromera patrocinada per Discoteca Quattro 40 al recinte de festes. 23 Nits en Acstic. Actuaci de F. J. Silvestre & Charles Band organitzat per Bamb Lounge.

18

19

jueves

20

dijous

20

13.30 Encierro de ganado vacuno de la ganadera de Javier Trrega El Gallo. 14 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 17.30 Vaquillas de la ganadera de Javier Trrega El Gallo, con la participacin dels dolainers y tabaleters. Vaca caramelera con la colaboracin de Dulcemelo. A la finalizacin Pasacalle de Reina y Damas Infantiles y Peas. 18 Exposicin de pintura al leo en el Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. 18 Exposicin de dibujo y pintura, Pinturas Galindo Benicassim en el Teatro Municipal. 19 Exposicin Fotografa Antigua Infantil de 1 Comunin, en la Sede de las Amas de Casa, organizado por la Asociacin de Amas de casa Santa gueda. 19 Disfruta de la mejor fiesta en Gambrinus con Los Jueves Gamberrinus. 19 Fiesta de la Cerveza en la calle Josep Barber i Cepri organizado por Cervecera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. 20.30 Actuacin en la Plaza Constitucin de un cantautor local, organizado por Cervecera El Campanar. 21 Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. 23 Toro embolado de la ganadera de Javier Trrega El Gallo. 00 Baile de Disfraces en el Recinto Ferial y Mojitada patrocinada por Discoteca Harlem con la actuacin del Tro Trbol. Colaboran las Peas de Benicasim. 00.30 Actuacin en vivo de Ojana Flamenco Pop en Pub Magic. 01 Concurso de disfraces y los premios son obsequio de varios comercios de la localidad.

13.30 Entrada de bestiar vaqu de la ramaderia de Javier Trrega, el Gallo. 14 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 17.30 Vaques de la ramaderia de Javier Trrega, el Gallo, amb la participaci dels dolainers i tabaleters. Vaca Caramelera amb la col.laboraci de Dulcemelo. En acabar cercavila de la reina i les dames infantils i penyes. 18 Exposici de pintura a loli al Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. 18 Exposici de dibuix i pintura Pintures Galindo Benicssim al Teatre Municipal. 19 Exposici de fotografia antiga infantil de primera comuni, a la seu de les mestresses, organitzada per lAssociaci de Mestresses Santa gueda. 19 Disfruta de la millor festa en Cerveseria Gambrinus amb Els dijous Gamberrinus. 19 Festa de la Cervesa al carrer Josep Barber i Cepri organitzat per Cervesera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. 20.30 Nits en Acstic Actuaci a la plaa de la Constituci dun cantautor local, organitzat per la Cerveseria El Campanar. 21 Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. 23 Bou embolat de la ramaderia de Javier Trrega, el Gallo. 00 Ball de disfresses al recinte de festes i mojitada patrocinada per Discoteca Harlem, amb lactuaci del Trio Trbol. Col.laboren les penyes de Benicssim. 00.30 Actuaci en viu dOjana Flamenco Pop en Pub Magic. 01 Concurs de disfresses amb obsequis de diversos comeros benicassuts com a premi.

20

21

viernes

21

Da de las Peas

divendres

21

Dia de les Penyes

14 14 15

17

17.30 18 18h 18 19

19

20 21 22.30 22.30 23.30 00

Comida de hermandad de peas y amigos en el recinto Ferial. Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. XXI Aniversario de El Corb con paella monumental (incluye paella, caa y caf por 5 euros). Actuacin en El Corb de Raices Flamencas, NRockats, Arte Pop, Furious People, Bandits y Injustice System, y a las 20h preparacin de Queimada. Toreros Party Especial Gran Prix en la plaza de toros para el Da de las Peas. Exposicin de pintura al leo en el Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. Exposicin de dibujo y pintura, Pinturas Galindo Benicassim en el Teatro Municipal. XXI Festival de Teatro y Biblioteca del Mar con la obra Pedra a Pedra. Exposicin Fotografa Antigua Infantil de 1 Comunin, en la Sede de las Amas de Casa, organizado por la Asociacin de Amas de casa Santa gueda. Fiesta de la Cerveza en la calle Josep Barber i Cepri organizado por Cervecera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. En la Plaza Los Dolores Actuacin musical organizado por Fraguel rock. Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. En la Plaza Los Dolores Actuacin musical organizado por Fraguel rock. Cine en el Teatro municipal con la pelcula El caballero oscuro: La leyenda renace. Actuacin musical en Travesura. Noche del Pijama y Actuacin de la Orquesta Boston en el Recinto Ferial.

14 14 15

17

17.30 18 18 18 19

19

20 21 22.30 22.30 23.30 00

Dinar de germanor de penyes i amics al recinte de festes. Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. XXI aniversari dEl Corb amb paella monumental (inclou paella, canya i caf per 5 euros). Actuaci a El Corb de Races Flamencas, NRockats, Art Pop, Furious People, Bandits i Injustice System, i a les 20 h preparaci de queimada. Toreros Party Especial Gran Prix a la plaa de bous per al Dia de les Penyes. Exposici de pintura a loli al Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. Exposici de dibuix i pintura Pintures Galindo Benicssim al Teatre Municipal. XXI Festival de Teatre i Biblioteca del Mar amb lobra Pedra a Pedra. Exposici de fotografia antiga infantil de primera comuni, a la seu de les mestresses, organitzada per lAssociaci de Mestresses Santa gueda. Festa de la Cervesa al carrer Josep Barber i Cepri organitzat per Cervesera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. En la Plaa Els Dolors Actuaci musical organitzat per Fraguel rock. Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. En la Plaa Els Dolors Actuaci musical organitzat per Fraguel rock. Cinema al Teatre Municipal amb la pel.lcula El caballero oscuro: La leyenda renace. Actuaci musical en Travesura. Nit del Pijama i actuaci de lOrquestra Boston al recinte de festes.

22

23

sbado

22

Da de Santo Toms de Villanueva

dissabte

22

Dia de Sant Toms de Villanueva

11 12

13.30 14 17 17

18 18 18.30 19

19

19

20 21 22.30 22.30 23

23.30 00 03

Reunin de helicopteros al Campo de vuelo del cam de la Ratlla de Castelln organitzado por Club Aeromodelismo Benicssim. Parque Infantil en el Recinto Ferial. Solemne Misa en honor a Santo Toms de Villanueva y procesin por las calles tradicionales. A continuacin disparo de Traca multicolor en la Calle Santo Toms. Jornada puertas abiertas del Centro de Formacin y Empleo Josep Barber i Cepri. Jornadas gastronmicas. Parque Infantil en el Recinto Ferial. Campeonato local de futbol 7 benfico en el campo de Carrerasa. Los participantes debern aportar individualmente un alimento de primera necesidad o colectivamente alimentos por valor de unos 20 que sern donados a alguna asociacin benefica. La aportacin de gente que no juegue, ser ms que bienvenida y agradecida por mucha gente. Exposicin de pintura en el Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. Exposicin de dibujo y pintura, Pinturas Galindo Benicassim en el Teatro Municipal. Pasacalle de los grupos de danza participantes en el Festival Folklric. Festival Folklric de los grupos de danzas Coros y Danzas de Nuestra Seora del Rosario de Alcusar (Cceres), Grupo El Ball del Pastor de Traiguera y el Grup de Danses El Cremaller en la Plaza de Les Corts Valencianes. Organiza Grup de Danses El Cremaller. Exposicin Fotografa Antigua Infantil de 1 Comunin, en la Sede de las Amas de Casa, organizado por la Asociacin de Amas de casa Santa gueda. Fiesta de la Cerveza en la calle Josep Barber i Cepri organizado por Cervecera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. En la Plaza Los Dolores Actuacin de Border Bounds organizado por Fraguel rock. Jornadas gastronmicas. En la Plaza Los Dolores Actuacin de The Bitters organizado por Fraguel rock. Cine en el Teatro Municipal: El caballero oscuro: La leyenda renace. Actuacin del grupo Simago Lemmons en la calle Josep Barber i Cepri organizado por Cervecera Sant Pauli, Acapulpo y Culleretes. Actuacin musical en Travesura. Actuacin de la Orquesta Valencia en el Recinto Ferial. Cord en la Plaza Pas Valenci.

11 12

13.30 14 17 17

18 18 18.30 19

19

19

20 21 22.30 22.30 23

23.30 00 03

Reuni helicpters al Camp de vol del cam de la Ratlla de Castell organitzat per Club Aeromodelisme Benicssim. Parc infantil al recinte de festes. Solemne missa en honor a Sant Toms de Villanueva i process pels carrers tradicionals. A continuaci tir de traca multicolor al carrer Sant Toms. Jornada portes obertes del Centre de Formaci i Ocupaci Josep Barber i Cepri. Jornades gastronmiques. Parc infantil al recinte de festes. Campionat local de futbol-7 benfic al camp de la Carrerassa. Els participants hauran daportar individualment un aliment de primera necessitat o col.lectivament aliments per valor duns 20 que seran donats a alguna associaci benfica. Laportaci de gent que no jugue, ser ms que benvinguda i agrada per molta gent. Exposici de pintura al Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. Exposici de dibuix i pintura Pintures Galindo Benicssim al Teatre Municipal. Cercavila dels grups de dansa participants en el Festival Folklric. Festival Folklric dels grups de danses Coros y Danzas de Nuestra Seora del Rosario dAlcusar (Cceres), Grup El Ball del Pastor de Traiguera i el Grup de Danses El Cremaller a la plaa de les Corts Valencianes. Organitza el Grup de Danses El Cremaller. Exposici de fotografia antiga infantil de primera comuni, a la seu de les mestresses, organitzada per lAssociaci de Mestresses Santa gueda. Festa de la Cervesa al carrer Josep Barber i Cepri organitzat per Cervesera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. En la Plaa Els Dolors Actuaci de Border Bounds organitzat per Fraguel rock. Jornades gastronmiques. En la Plaa Els Dolors Actuaci de The Bitters organitzat per Fraguel rock. Cinema al Teatre Municipal: El caballero oscuro: La leyenda renace. Actuaci del grup Simago Lemmons al carrer Josep Barber i Cepri organitzat per Cervesera Sant Pauli, Acapulpo i Culleretes. Actuaci musical en Travesura. Actuaci de lOrquestra Valncia al recinte de festes. Cordada a la plaa del Pas Valenci.

24

25

domingo

23

diumenge

23

9.30

11

11.30 13.30 14 17.30

18 18 19.30 21 21

Excursin Una volta per Juvells. desde la fuente de El Seor, frente a la Iglsia hasta El Molt y bajada por Montemolino. Excursin de medioda para todas las edades sin dificultad especial excepto algunos desniveles. Recomendable llevar almuerzo, gorra y agua, Distancia12 km. Organiza Centro Excursionista de Benicasim. Da de la bicicleta. Salida de la Plaza de Les Corts Valencianes. Al finalizar, sorteos entre todos los participantes. Organiza Pea Ciclista de Benicasim. Bocadillo Gigante en la Plaza de Les Corts Valencianes, organizado por Jotas. Encierro de ganado vacuno de la ganadera de Germn Vidal. Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. Vaquillas de la ganadera de Germn Vidal, con la participacin de la Unin Musical Santa Cecilia. Vaca caramelera con la colaboracin de Dulcemelo. Exposicin de pintura al leo en el Centro Cultural Melchor Zapata por Gerardo Vallejo. Exposicin de dibujo y pintura, Pinturas Galindo Benicassim en el Teatro Municipal. Cine en el Teatro municipal con la pelcula El caballero oscuro: La leyenda renace. Jornadas gastronmicas Fiestas de Santo Toms. Correfoc y Castillo de Fuegos fin de fiestas en la Playa Torre San Vicent.

9.30

11

11.30 13.30 14 17.30

18 18 19.30 21 21

Excursi Una volta per Juvells. Des de la font del Senyor, davant de lesglsia, fins al Molt, i baixada per Montemolino. Excursi de mig dia per a totes les edats sense dificultat especial excepte alguns desnivells. Recomanable dur esmorzar, gorra i aigua. Distncia: 12 km. Organitza el Centre Excursionista de Benicssim. Diada de la bicicleta. Eixida de la plaa de les Corts Valencianes. En acabar, sortejos entre els participants. Organitza la Penya Ciclista de Benicssim. Rua gegant a la plaa de les Corts Valencianes, organitzat per Jotas. Entrada de bestiar vaqu de la ramaderia de Germn Vidal. Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. Vaques de la ramaderia de Germn Vidal, amb la participaci de la Uni Musical Santa Ceclia. Vaca Caramelera amb la col.laboraci de Dulcemelo. Exposici de pintura a loli al Centre Cultural Melchor Zapata, per Gerardo Vallejo. Exposici de dibuix i pintura Pintures Galindo Benicssim al Teatre Municipal. Cinema al Teatre Municipal amb la pel.lcula El caballero oscuro: La leyenda renace. Jornades gastronmiques Festes de Sant Toms. Correfoc i castell de focs de fi de festes a la platja de la Torre de Sant Vicent.

26

27

C/ La Pau, 10 MEN TAPAS/ MAR Y MONTAA Croquetas morellanas caseras Montadito de aceitunas verdes con almendras Montadito de escalibada con anchoas Patatas con gulas y gambas Trocitos de entrecotte con ajos tiernos y guarnicin POSTRE: casero a elegir Caf o infusiones No incluye bebida 22 euros persona MEN DEGUSTACIN ENTRANTES PARA COMPARTIR Croquetas de confit de pato Montaditos de aceitunas verdes con almendras Montadito de jamn ibrico y queso, pan con tomate Championes rellenos de gulas y gambas PLATO A ELEGIR Brocheta de rape y gambas Lenguado al gusto Entrecotte de ternera Chuletitas de cordera lechal POSTRE: casero a elegir Caf o infusiones No incluye bebida 22 euros

JOTA'S

zana baado con chocolate caliente Copa de vino, cerveza y agua 18 euros

RTE. BOTAVARA ELS TERRERS

RESTAURANTE TACASA

EL LAGAR DE CASA JUAN

C/ Cristbal Coln, 3 bajo - Tel 964 304 416 - 638 057 706 ENTRANTES PARA COMPARTIR Ensalada de la casa Rabas de calamar Salteado de bacalao del Lagar SEGUNDO PLATO Cordero lechal al horno Confit de pato a la mermelada de higos Lenguado Azahar Bacalao con all i oli BEBIDAS Vino de la casa y agua Postre caf o infusin 15 euros Mnimo 2 personas (Comida y cena)

Playa dels Terrers - Tel 964 395 630 MEN MEDIODA 2 PERSONAS Abanico de calamar con salsa romescu o chipirones a la plancha con salsa verde Ensalada de ave al curry o ensalada tropical o ensalada de pollo Entrecot de buey Postre hojaldre de nata con chocolate caliente o Gosua Bebida no incluida 16 euros (precio por persona)

RESTAURANTE PINARLANDIA

PIPES I CARASSES

RESTAURANTE LA LLAR

C/ Santa gueda, 9 - Tel 964 305 559 MEDIODA Y NOCHE ENTRANTES A ELEGIR Pimientos de piquillo rellenos de langostinos y bacalao Croquetas de pollo de corral con salsa de queso Ensalada de lechugas meln, almendras con queso gorgonzola, membrillo y balsmico de Mdena PLATO Bacalao al ajo tostado con tomate y verduritas Medallones de solomillo ibrico a la pimienta verde Calamarcitos del Grao rellenos de setas y gambas POSTRE Higos al horno con moscatel y helado de leche merengada o Pudding de man-

C/ Los Dolores, 73 - Tel 964 300 648 695 489 177 Comida sbado y domingo y cena de martes a sbado ENTRANTES Pipes i carasses Pulpo gratinado (Racin 4 pers. o parte proporcional) Arroz con bogavante Postre, Tarta tatin o sorbete mojito Pan y caf Agua y cerveza 22 euros

C/ Bisbe Serra, 16 - Tel 964 301 022 ENTRANTES Boquerones adobados Sepia fresca a la plancha Croquetas caseras de bacalao Seleccin de quesos de nuestra provincia Jamn de bodega DO Teruel Pan con tomate y all i oli PARA CONTINUAR Ensalada de ventresca y cous cous POSTRE CASERO Crema catalana, Flan, Puding, Coktail de frutas Bebida no incluida 18 euros (mnimo 2 personas)

C/ Santo Toms, 65 - Tel 964 305 987 650 094 585 Ensalada de brotes tiernos frutos secos y queso de cabra templado Saquitos de habitas y longaniza con mermelada de cebolla y zarza de mora Morcilla de arroz y pimiento de padrn Bacalao al pil pil Solomillo ternera con foie gras y verduritas plancha Tarta chocolate Tarta queso Rueda verdejo Solar viejo Lunes a viernes men noche Sbado y domingo medioda y noche 22 euros

PRIMER PLATO Empanadas Argentinas 2 uds. Cazuela Queso provolone a la brasa con tomate y organo (para compartir) SEGUNDO PLATO Parrillada de carne al estilo argentino con Asado de tira de ternera Vaco de ternera Secreto de Ibrico Costillar de Ibrico Chorizo y Morcilla (para compartir) Acompaado de patatas fritas y chimuchurri POSTRE DE LA CASA Panqueque de dulce de leche con surtido de postres caseros (para compartir) 36 euros (men para 2 personas)

Caf Todos los platos seran para compartir y la bebida aparte 45 euros (para dos persona) 80 euros (para cuatro personas)

LA TAPERA TABERNA

RESTAURANTE VORAMAR

TANAS & TANTULLOS

LOGOS DELICATESSEN

C/ Santo Toms, 27 - Tel 659 566 937 MEN MEDIODA Y NOCHE Ensalada templada (surtido de lechugas, frutos secos, gambas al ajillo, championes plancha, queso de cabra gratinado y vinagreta de trufa) Pulpo o calamar fresco (rebozado o a la plancha) Risotto con boletus y trufa Solomillo de ternera con foie y parmesano gratinado Hojaldre de la nata con chocolate caliente o Caf irlands Caf, cortado o infusin Bebida no incluida 19,50 euros

La Pau, 22 - Tel 655 758 782 MEN CENA Dos croquetas caseras a elegir Montadito a elegir Tapa pulpo o caracoles a elegir Minipincho a elegir Brocheta de fruta caramelizada o sorbete de limn casero a elegir. Bebida (refresco, cerveza, copa vino, cava) - Caf 15 euros

RESTAURANTE SUSHI LOVERS

14 al 23 de septiembre "DE TAPAS" Tapitas centro mesa para compartir Vasito de salmorejo cordobs con langostino crujiente Brocheta de cefalpodos sobre salteado de algas y jugo de marisco Cigarrillos de carne especiada con miel de caa Puntillitas fritas a la andaluza Seleccin de croquetillas artesanas de varios sabores Boquern de lonja en adobo Otra forma de ver las patatas bravas Y PARA "REMATAR" Tostita de solomillo de buey en pan de cereales con queso de cabra y foie fresco POSTRE Bocados dulces de nuestra repostera 22 euros IVA incluido (precio por persona) Vlido del 14 al 23 de septiembre en servicio de cenas. Mnimo 2 comensales. Mesa completa. Incluye servicio de panes variados y caf. Primera consumicin de bebida incluida.

ASADOR ARGENTINO LA HERRADURA

ENTRANTES Rollitos de Jamn Dulce Rellenos de Ensaladilla con mayonesa de Lima y Pimiento Escalibado, Chipirones con habitas tiernas estilo Taperia, Ensalada de fresones, queso de cabra, nueces y vinagreta de soja y miel SEGUNDOS PLATOS Entrecotte del Bierzo fileteado (roquefort y nueces) Lubina a la Espalda con Verduritas Campestres, Ajo, Perejil y limn POSTRE Postre casero, pan, 1 bebida 18 euros

Torre Sant Vicent. MENU DEGUSTACIN Vitel Ton (peceto con salsa combinada de atn, yema de huevo, anchoas y mayonesa). Boquerones fritos al chimichurri Copa de queso provolone relleno Mini brochetas de surtidos de embutidos a la brasa Tartaleta de Pastel de carne POSTRE Coulant de dulce de leche 17 euros p/persona Iva Incluido (Pan, bebida y cafs includo en el precio) (El precio no incluye Copas ni cubatas) Telfono para reservas y asesoramiento: 964 302 105

LA MANDUCA

MEN DEGUSTACIN COMIDAS Y CENAS Ensaladilla de calamares asados Fideos Ramen al ajillo con jamn ibrico Esferificaciones de foie y brisura de almendras con gele de tomate y vino tinto Cordero lechal relleno de pasas y pistachos Petit postres Vino Tinto: Clos dEsgarracordes (Tierras de Castell) Vino Blanco: Prios Maximus verdejo 2011 (D.O. Rueda) 20 euros (por persona)

EL PALASIET

Ensalada El Palasiet San pedro en tempura con salsa de queso florit Crema de frutas naturales 22 euros Mejillones, Puntillas, Ensalada mezclum, Chipirones encebollados con salsa de soja, Secreto ibrico con pimientos asados a lea POSTRE Surtido de dulce

C/ Santo Toms, 66 - Tel 658 262 269 2 Gyozas pollo o langostino Tartar atn o ensalada de wakame 18 piezas sushi 32 euros (Men para 2 personas)

BAIRES BY DIVINO PLAYA


Avda. Ferrandis Salvador, 152 Reservas 600 24 55 77 MEN DEGUSTACIN ENTRANTE Vermut, cerveza o refresco

AS DE POLLOS VILLA SOFA

28

29

Notas de inters
La Comisin de Fiestas, se reserva el derecho de alterar cualquier acto siempre que lo crea oportuno. La participacin en los festejos taurinos es un riesgo que cada uno se impone libremente. Por tanto, La Comisin no se hace responsable de los posibles accidentes que se puedan producir. Queda totalmente prohibida durante la celebracin de festejos taurinos la presencia de menores en el coso. El Ayuntamiento y La Comisin de Fiestas, no se hacen responsables de los daos y perjuicios que puedan producirse a causa del disparo de fuegos artificiales, en cuyo caso la responsabilidad ser de los espectadores, y se considerar imprudencia de los mismos o de sus representantes legales a causa de no hallarse lo suficientemente alejados, con el fin de evitar los efectos de las explosiones, cada de caas, etc. La polica local de Benicssim solicita la colaboracin de todos los vecinos para facilitar el desarrollo de los actos festivos, rogando presten atencin a los das y horarios en que no se podr estacionar en las calles donde estos se realicen l

Notes dinters
La Comissi de Festes es reserva el dret dalterar qualsevol acte sempre que ho crega oport. La participaci en els festejos taurins s un risc al qual cada u sexposa lliurement. Per tant, la Comissi no es fa responsable dels possibles accidents que es produsquen. Queda totalment prohibida durant la celebraci de festejos taurins la presncia de menors dins del cs. LAjuntament i la Comissi de Festes no es fan responsables dels danys i perjudicis que puguen produir-se a causa del tir de focs artificials. En aquest cas la responsabilitat ser dels espectadors, i es considerar imprudncia dells o dels representants legals el fet de no trobarse prou allunyats, a fi devitar els efectes de les explosions, caiguda de canyes, etc. La Policia Local de Benicssim sollicita la collaboraci de tot el venat per a facilitar el desenvolupament dels segents actes festius, i els prega que paren atenci als dies i horaris en qu no es podr estacionar als carrers on tindran lloc l

30

31

Вам также может понравиться