You are on page 1of 1
464 Wat, Mari BERTIMPUN dom gg tH WE = 108.116 S ayi.s a A §|8.5 8 ro s}3.3 3 Rodi aat 4 1. Hai, ma- 2 Tee rangyang i- 3. Gemba- la di 4, Me- lis hat bin. 5. Ca ha- ya a 6 De mi ki- ta 7. Hai pa- ra ma- & Ye Tu han yang 6,7 41 2 4f]5 6 8 2} 2 7 2{5 9 7 Loses mu - a 2 omen ja - ai 3. pa- lung = an 4 e+ mas, ke- 5 bere wu = jud 6 a da - iam 7. sur- ga wi, 8 ter- pu - ji- 12 6 6 3 4 7 64 Ra- ja ba. le da- lam ru- pa ber- ge ~ gas ke per- sere - bah - kan @oen Eee ber- ba lut- kan pas tut ki- ta Ba- pa da- lam yang men-ja- di a]a 6] 5 ada colo ji Di- 203 56 701 0 0 18 dan pu- ji wou lagumisa web.id 8: Aldeste idetes/O Come All Ye Faithful, Jobo. ter} Yamugor/Panlit KAY 1980, L: Francyg Wade 1: The Church Hyimnary 2.6./8 2 8 4)3.2 1741 6.5.15 5 58 615.5 3] 3 4.2.f2 2 1 afa.7 afa a.7f1 7 1 4]5.8 6] 6 = him-pun dan ber- su- ka- ri- al Hai ma lah i, Ale lah yang se - ja- i, Utah tw - pang-gil da- ri pa- dang ta- ya me- mu - tang- Nya, da- tang 0 - rang ma- jus menghan ba- di da- ri Al- lah Ba- pa ken- ta i. mi [- a su- dah la- hir, Pe- luk ai- kat, ang-kat- lab sug-ra- mu, bi- dw la- hir pa- da ha- ri i- ni, ya Ye 3] 7.678] S..0]5.4 ay 4 s]s.478]5..0]6.8 1fa s{2.1Tt]7..0la.4 ofa 1fa2.2e7e]5..0o/s.2 1f2 ke Bet - le- hom! — Li- hat Yang La ma- nu sis a Al - lah sen= di Nya yang ens dab Ki- ta pun tu me-nyan = dan mur, = Ma- ri - lah ki di du nis a A+ nak i- lah i- man te- guh: cin- ta ka~ sih ber nya nyi- lah! Mu- lia- kan Al Jab na ma- M) Fir-man a- ba 7 6 5 1}1 7 1 241.8 5 . 5 ofo 0 6 ofo o 2 1 7 of 6 0 6 0/0 0 5 5s ofo 0 6 ofo o sur = ge! Sem-bah Di- a, in san! Sem-bah Di- a, sa - nal Sem-bah Di- a, ha ti, Sem-bah Di- a, lam pin, Sem-bah Di- a, ba = las. Sem-bah Di- a sur ga! Sem-bah Di- a, da - ging! Sem-bah Di- a, 2 8)4 8 2 177 1 4 65 i1f7 1 5 BIS 6 7 5|5 5 2 2 |2 : o af2 17 6/8 4 4 a, sem-bah dan pu- ji Dir ancis Wade Eeas. 28 8 - sus, - hin - rut - ta Nya Jah, sem- bah sern- bah sem bah sem: bah, sem: bah sem: bah sem- bah sem bah Du han- Sumber: Buku Puji Syukur Kor I @ Komisi Liturgi WI